NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar

NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar
  • Sponsoring
  • 16 nov 2017 @ 12:13
  • 16716 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • FoodSportmarketingOlympische Spelen

NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. Het oer-Hollandse zuivelmerk zal ook de komende Olympische spelen in PyeongChang, Zuid Korea en in 2020 in Tokio kwark leveren aan de Nederlandse atleten. Daarnaast slaan NOC*NSF en Campina de handen ineen om de naast de topsporters ook de amateursporters te bereiken om te gezond te leven.

Gerard Dielessen, directeur van NOC*NSF: 'Goede voeding is essentieel voor onze sporters. Zuivel levert de voedingsstoffen zoals proteïne die sporters dagelijks nodig hebben voor optimaal spierherstel. Tijdens de afgelopen Olympische Spelen in Rio de Janeiro hoorde Campina kwark tot de basisbehoefte van onze atleten.'

NOC*NSF en Campina slaan vanaf nu de handen ineen om naast de topsporters ook de 9 miljoen amateursporters in Nederland te bereiken met diverse initiatieven zoals de jaarlijkse Nationale Sportweek en beweegprogramma’s op scholen.

Berndt Kodden, managing director van FrieslandCampina Nederland: 'Bewegen en goede voeding vormen de basis voor een gezonde leefstijl. We zijn trots dat we de komende twee Olympische spelen weer Campina zuivel mogen leveren aan de atleten ter plaatse en op deze manier ook een beetje bijdragen aan hun fantastische prestaties. Van professionele sporters zoals Epke Zonderland en Dafne Schippers die schitteren op het mondiale sportpodium tot de amateurs die op hun eigen manier willen werken aan een gezond en fit leven.'

Zuivel levert naast calcium, vitaminen B2 en B12, met name proteïne, essentieel voor de opbouw en het herstel van spieren.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken