Remco Barbier (NN Group) over sponsoring North Sea Jazz: 'Na sport en kunst kiezen we nu voor muziek'

23nov 201700:49
  • Sponsoring
  • 1401 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MuziekInterviewEntertainmentSponsorship

nieuws NN Group heeft zich voor drie jaar verbonden aan het North Sea Jazz Festival. Vanaf de komende editie is de verzekeraar titelsponsor van dit befaamde muziekfestijn in Rotterdam. MarketingTribune spreekt met Remco Barbier, hoofd Branding van NN Group: 'Na hardlopen en kunst storten we ons nu ook wereldwijd op muziek.'

Frank Woestenburg volgt Jaap Stalenburg op bij TVM

23nov 201700:22
  • Media
  • 1936 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekPersonaliaMediaCommunicatiePromotie

nieuws Telegraaf-journalist Frank Woestenburg is per 1 januari de nieuwe manager Corporate Communicatie bij TVM Verzekeringen. Hij volgt Jaap Stalenburg op, die kiest voor een terugkeer naar de media.

Eelco Sintnicolaas ambassadeur van Athleteshop

22nov 201713:00
  • Sponsoring
  • 4988 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingMarketingEndorsementSport

nieuws Eelco Sintnicolaas wordt ambassadeur van Athleteshop. De meerkamper, voormalig Europees indoorkampioen en Nederlands recordhouder, gaat trainingsproducten van Athleteshop gebruiken.

IFFR vindt in #vfonds nieuwe hoofdsponsor

21nov 201715:48
  • Sponsoring
  • 9989 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipKunst & CultuurEvenementFilm

nieuws International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft de komende drie jaar een nieuwe hoofdsponsor: Het Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg, kortweg vfonds. Het vfonds zet zich in voor een rechtvaardige en vreedzame democratie waaraan ieder mens kan bijdragen. In lijn met deze strategie steunt het fonds IFFR als hoeder van het vrije woord en aanjager van maatschappelijke discussie.

FC Utrecht koppelt positionering aan Sint Maarten

21nov 201711:30
  • Sponsoring
  • 8348 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenSportmarketingBrandingVoetbal

nieuws FC Utrecht heeft voorafgaand aan de Eredivisiewedstrijd tegen Excelsior afgelopen zondag een Sint Maarten-doek onthuld. Voetballer en clubveteraan Mark van der Maarel neemt op het doek een prominente rol in om de nieuwe positionering van de club uit te beelden. Op het doek is te zien hoe zijn mantel scheurt en deelt met twee supporters. Het doek neemt een prominente positie in bij de hoofdingang van Stadion Galgenwaard.

Unicef en CM.com gaan strategisch partnerschap aan

17nov 201712:50
  • Sponsoring
  • 24062 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipMaatschappij

nieuws Unicef en CM.com kondigen een strategisch partnerschap aan voor een periode van drie jaar. De aankondiging komt vlak voor Children’s Day op 20 november, waarin CM.com en Unicef gezamenlijke methoden lanceren om het bewustzijn voor kinderrechten te promoten en bevorderen.

Hoofdsponsor Heineken trakteert Hermitage op bier

16nov 201713:55
  • Sponsoring
  • 15149 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringBrandingMerkenKunst & Cultuur

nieuws Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor de Hermitage Amsterdam. Op de flesjes staan historische afbeeldingen van het gebouw van de Hermitage. Het Amstelhof werd in 1683, aan het eind van de Gouden Eeuw, opgeleverd als tehuis voor ouderen en behield die functie tot 2007, toen de transformatie tot museum begon. De flesjes zijn verkrijgbaar in de Museumshop van het museum.

NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar

16nov 201712:13
  • Sponsoring
  • 11548 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • FoodSportmarketingOlympische Spelen

nieuws NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. Het oer-Hollandse zuivelmerk zal ook de komende Olympische spelen in PyeongChang, Zuid Korea en in 2020 in Tokio kwark leveren aan de Nederlandse atleten. Daarnaast slaan NOC*NSF en Campina de handen ineen om de naast de topsporters ook de amateursporters te bereiken om te gezond te leven.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen