Pim Brans

Pim Brans

Werkt bij: RIFF

Functie: Senior Online Advertising Consultant

Biografie 

Recente artikelen van Pim Brans

Facebook introduceert nieuwe advertentievorm Canvas

23okt 201712:49
  • Online
  • 8892 x gelezen
  • Link
  • Pim Brans
  • InnovatieSocial Media

weblog Facebook komt met een nieuwe manier om je boodschap optimaal over te brengen. Deze nieuwe advertentievorm genaamd Facebook Canvas biedt de kans een volledige schermervaring te delen op mobiele apparaten. Canvas kan worden opgezet vanuit elke advertentievorm die Facebook en Instagram biedt. Dus zowel als solo afbeelding, carrousel, video en diavoorstelling. Een mooie nieuwe toevoeging dus voor online marketeers. Lees in dit artikel alles dat je wilt weten.

LinkedIn doorbreekt de stilte en komt met nieuwe features

26jun 201709:20
  • Online
  • 8945 x gelezen
  • Link
  • Pim Brans
  • Producten en dienstenInnovatieSocial media

weblog Al gehoord van de nieuwe Lead Gen Forms van LinkedIn? Een handige nieuwe feature die bijdraagt aan een positievere gebruikerservaring én dus een hogere conversiekans. In dit artikel zet ik je belangrijkste zaken op een rij en laat ik zien hoe jij het inzet.

6 praktische tips voor Facebook Shopping

5apr 201711:10
  • Online
  • 12299 x gelezen
  • Link
  • Pim Brans
  • Social Media

weblog Facebook probeert gebruikers al een poosje zover te krijgen om aankopen te doen. Dit biedt ook (social) adverteerders nieuwe kansen. Maar hoe pak je het aan? Lees hoe je Facebook inzet als extra conversiekanaal in dit how-to blog.

Haal meer uit je advertentiebudget met slimme social media targeting

6mrt 201710:56
  • Online
  • 14268 x gelezen
  • Link
  • Pim Brans
  • Social mediaAdvertising

weblog Social media herbergt een gigantisch potentieel in je zoektocht naar nieuwe (kwalitatieve) bezoekers. Adverteren op social media biedt de mogelijkheid om jouw doelgroepen beter te bereiken. Mits je het goed aanpakt natuurlijk. In dit artikel vertel ik je meer over hoe je dit aanpakt, lees je waarom de begrippen B2B en B2C verouderd zijn en geef ik een aantal tips waarmee jij een succesvolle social media advertentie strategie opzet.

Zo maak je een LinkedIn funnel die wel converteert

6dec 201613:30
  • Online
  • 14586 x gelezen
  • Link
  • Pim Brans
  • KlantDoelgroepenLead based

weblog Adverteren op LinkedIn biedt allerlei interessante kansen om jouw B2B doelgroep(en) te bereiken. Mits je een goede funnelstrategie hanteert. Maar hoe doe je dat? In dit artikel vertel social specialist Pim Brans je meer over de nieuwe LinkedIn remarketing tool en hoe je een succesvolle funnelstrategie opzet.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing