Jacco Bouw

Jacco Bouw

Werkt bij: Webpower

Functie: Founder Webpower

Biografie 

Recente artikelen van Jacco Bouw

Marketing automation betekent juist meer persoonlijk contact

30aug 201709:15
  • Online
  • 10254 x gelezen
  • Link
  • Jacco Bouw
  • LeadsSalesMarketingautomation

weblog B2B-sales is gebaseerd op persoonlijk contact. En dankzij marketing automation voert de salesafdeling meer persoonlijke gesprekken dan ooit. Gaat marketing automation ten koste van persoonlijk contact? Juist niet! Zo’n 80 procent van alle verkopen in de zakelijke sector komt pas tot stand na zo’n vijf tot twaalf contactpogingen - zo blijkt uit cijfers van ProSpex. We kunnen dus veilig stellen dat verkoop het resultaat is van een goede relatie. Maar wie het belang van persoonlijk contact gebruikt als argument om geen marketing automation toe te passen, zit ernaast. Goede marketing automation is namelijk geen vervanging van persoonlijk contact, maar juist een waardevolle aanvulling.

Video in e-mail: een gemiste kans voor marketeers

28jul 201710:15
  • Online
  • 16421 x gelezen
  • Link
  • Jacco Bouw
  • Customer JourneyE-mailmarketingVideo

weblog Met 2,5 biljoen gebruikers van e-mail wereldwijd, biedt e-mail marketeers een geweldige mogelijkheid om traffic te genereren en klantdata te verkrijgen. Alhoewel de cijfers er niet om liegen, wordt video in e-mail nog steeds niet op grote schaal ingezet. Raak geïnspireerd door de kracht van video in e-mail en ga meteen aan de slag, want budget en techniek hoeven geen obstakels meer te vormen.

Online travelmarketeer, kun jij het wel winnen van Google of Facebook?

21jun 201712:18
  • Online
  • 8966 x gelezen
  • Link
  • Jacco Bouw
  • Social mediaBig dataContent

weblog Geen marketeer in de online reisindustrie kan er eigenlijk nog omheen: datagedreven personalisatie. Data helpen inzicht te geven in de wensen en behoeftes van de doelgroep om op een relevante manier met klanten te communiceren en om het aantal online boekingen te verhogen. Maar als data zo belangrijk worden voor succes, dan is het een kwestie van tijd dat een van de GAFA’s (Google, Apple, Facebook en Amazon) zich serieus in deze markt gaat begeven. Hoe wapen je je tegen de komst van deze datagiganten?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing