Cyril Westerhof

Cyril Westerhof

Werkt bij: RTB House

Functie: Country Manager Benelux

Biografie 

Recente artikelen van Cyril Westerhof

Hoe deep learning marketeers helpt hun klanten beter te begrijpen

17nov 201709:20
  • Online
  • 3014 x gelezen
  • Link
  • Cyril Westerhof
  • AlgoritmeMarketingautomation

weblog Deep learning is een veelbelovend onderdeel van kunstmatige intelligentie, dat het functioneren van het menselijk brein nabootst op het gebied van dataverwerking en het creëren van besluitvormingspatronen. Dat klinkt als een science-fiction-scenario, maar deep learning is inmiddels toepasbaar in verschillende industrieën: waaronder marketing. Deep learning-algoritmes zijn namelijk zo slim, dat ze het besluitvormingspatroon van je klant kunnen begrijpen. Daarmee stellen ze marketeers in staat nauwkeurige voorspellingen te doen over klantbehoefte en -waarde. Hoe je je ROI ermee kunt vergroten? Dat staat hieronder beschreven.

3 metrics voor effectieve advertenties

22aug 201710:39
  • Online
  • 7607 x gelezen
  • Link
  • Cyril Westerhof
  • Geen tag

weblog Het plannen en uitvoeren van performance based marketing activiteiten is een spel van statistieken en gecontroleerde besluitvorming. Maar hoe kan je campagneresultaten nauwkeurig meten? En wat zijn waardevolle statistieken als het gaat om het beoordelen van de effectiviteit van verschillende marketing tools?

De enorme invloed van branding op de marketingprestaties

27jul 201711:21
  • Online
  • 7301 x gelezen
  • Link
  • Cyril Westerhof
  • MarketingEffectBranding

weblog Klassieke en online marketing zijn eenvoudig meetbaar door KPI’s te stellen die zorgen voor een groei in de verkoop. Branding is qua prestaties wat lastiger te meten en te koppelen aan zo’n conversie. Het wordt namelijk beïnvloed door percepties over je merk en de houding op de lange termijn. Waar je marketingcampagnes ieder jaar kunnen wisselen en effect hebben op sales, zorgt branding dat je ‘top of mind’ bent als producten worden vergeleken voor aankoop. Alleen…. ligt de prioriteit van bedrijven wel bij branding?

Hoe AI het gezicht van online adverteren verandert

3mei 201712:10
  • Online
  • 20023 x gelezen
  • Link
  • Cyril Westerhof
  • AdvertisingOnlineAlgoritmeInnovatie

weblog Artificial Intelligence heeft de manier waarop wij online adverteren drastisch veranderd. Met deep learning, een onderdeel van AI, zorgt dit voor innovatie in elke markt. Niet aleen als het gaat om standaardevents die makkelijk te voorspellen zijn zoals Black Friday of Women’s Day, maar vooral voor onverwachte gebeurtenissen. Hiermee kunnen we zowel de effectiviteit als de efficiency verbeteren van online adverteren. Op welke manier is dit mogelijk en hoe werkt dit?

Dé technologieën die voor een revolutie zorgen in de wereld van e-commerce

2mrt 201713:53
  • Online
  • 15318 x gelezen
  • Link
  • Cyril Westerhof
  • Social MediaInnovatieAppsProducten en dienstenMessengerE-commerce

weblog Iedere marketeer weet het; het kan een uitdaging zijn om op de hoogte te blijven van de laatste technologische ontwikkelingen op het gebied van e-commerce en marketing. Met de opkomst van nieuwe technologieën is het niet altijd makkelijk om te bepalen welke techniek een bijdrage kan leveren aan je business. RTB House, een internationale organisatie die innovatieve retargeting technologie levert, heeft de 3 technologische trends binnen e-commerce die het meeste impact hebben voor je op een rijtje gezet. Maar eerst nog even wat achtergrond over hoe snel de markt groeit.

3 Tips voor online marketing campagnes voor Valentijnsdag

9feb 201709:05
  • Online
  • 9350 x gelezen
  • Link
  • Cyril Westerhof
  • OnlineCampagnes

weblog Het is alweer bijna Valentijnsdag en ondanks dat vier op de vijf consumenten met een partner niets voor hun geliefde kopen, steeg vorig jaar de uitgaven aan Valentijnsdag ietsjes. Voor webshops is Valentijn een mooie gelegenheid om sales te boosten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing