Wat levert zo'n gratis glossy nu eigenlijk op?

21nov 201709:57
  • Content
  • 5710 x gelezen
  • Link
  • Peter Rademaker
  • MakersContent

weblog Linda, Chantal, Wendy, Catherine, Humberto. Paul, Maarten, Youp, Matthijs, Fernando, Jonnie en Thérèse. Als BN'er in de grachtengordel en op Het Gooische Matras word je met de nek aangekeken als je géén personality glossy hebt. Je eigen glossy is je (peperdure) visitekaartje in je contacten met producenten, regisseurs en casting directors.

BNNVARA toont lef, maar is het genoeg?

17nov 201710:02
  • Media
  • 20279 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • TelevisieBereikCrossmedia

weblog Afgelopen week ging BIKL live, een platform van BNNVARA waar bereik-, impact-, kijk- en luistercijfers worden samengevoegd in één overzicht. Het is nog maar een betaversie, maar het gaat al veel verder dan wat we gewend zijn. Niet alleen het aantal kijkers en luisteraars, maar ook Facebook-fans, likes en clicks worden gemeten.

Hoe pas je je app-uitgeefstrategie aan op de iPhone X?

10nov 201714:48
  • Media
  • 18481 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • UitgeefstrategieMobile

weblog De iPhone bestaat tien jaar, en Apple viert dit door ons te trakteren op maar liefst twee nieuwe toestellen: de iPhone 8 en de iPhone X, uit te spreken als tien en niet als X. Naast dat dit ons als consument de kans geeft veel te dure sinterklaas- en kerstcadeaus aan te schaffen, betekent het dat jij als app-uitgever je iOS app weer moet aanpassen.

Begrip voor de narcistische sector

8nov 201710:06
  • Media
  • 18282 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • CommunicatieMediaZakelijk

weblog Alarmfase geel: we zien weer negatieve berichten over de financiële sector. Hoe kan dit toch? Het antwoord is dat deze sector narcistisch is. Willen we echte verbetering dan moeten we iets doen dat wat we in ons dagelijks leven ook zouden doen: de sector behandelen zoals je ook een echte narcist zou behandelen.

Waarom marcom-netwerken aan de winnende hand zijn

7nov 201700:16
  • Bureaus
  • 15565 x gelezen
  • Link
  • Helga Voogd
  • MarketingCommunicatieMediastrategieStrategie

weblog Je hoort het wel vaker: ‘Zo’n vaart loopt het niet. Voordat deze nieuwe innovatie is ingedaald zijn we jaren verder.’ Maar de tijd raast door.

Het glazen huis

27okt 201712:26
  • Media
  • 16188 x gelezen
  • Link
  • Paola Cassone
  • PRContent

weblog Soms zie je het niet. Het ei van Columbus. Een heel simpele oplossing die recht onder je neus ligt, maar die je - door allerlei soorten culturele dwangbuizen - niet zelf kunt bedenken. Het mooie aan een ei van Columbus is dat wanneer iemand met de oplossing komt, je een epifanie ervaart: een moment van absolute helderheid waarin je bijna de betekenis van het leven begrijpt. Dit heb ik recentelijk ervaren toen ik de rapportage van Trendwatching over corporate culture las.

The voice of...

27okt 201711:35
  • Media
  • 13403 x gelezen
  • Link
  • Marianne van Soomeren
  • MobileOnline

weblog Fresku vertelde er in DWDD van 9 oktober over. Hij was naar een optreden van komiek Chris Rock geweest, die geen mobieltjes duldt in zijn zalen. Rock heeft namelijk geen zin in oplichtende schermpjes tijdens de voorstelling.

Disruptie in de filmbranche, innoveer of het doek valt!

20okt 201714:30
  • Media
  • 18686 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Bioscoop

weblog We weten allemaal wat de komst van disruptieve merken als AirBNB en Uber voor de hotel- en taxiwereld heeft betekend. Bedrijven kunnen door de nieuwe concurrenten moeilijk het hoofd boven water houden en de marketingcommunicatieadviseur krabt zich achter de oren hoe de tradionele merken in deze branches nog te adviseren en hun relevantie te bepalen. De merken die nog niet over hun positie in onze veranderde wereld hebben nagedacht, zijn eigenlijk al te laat en bijna ten dode opgeschreven.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk