Katja Brokke

Katja Brokke

Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk

Functie: redacteur

Biografie 

Recente artikelen van Katja Brokke

[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken

10nov 201708:44
  • Media
  • 4261 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • InterviewCrossmediaCampagnesVideo

nieuws Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project.

[Interview] Sebastiaan Moesman over Improve Digital, digital advertising en transparantie

6nov 201716:09
  • Bureaus
  • 29878 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • AdvertisingOnline advertisingInterview

nieuws Sebastiaan Moesman is sinds een aantal maanden CEO van advertentiebedrijf Improve Digital. We spreken de ervaren mediaman (ex Reddion en GroupM) over zijn aanstelling, digital advertising en transparantie.

[Interview] Dennis de Borst over zijn Febo en vlamballen

20okt 201710:03
  • Bureaus
  • 11106 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • EvenementFoodReclameCampagnes

nieuws Febo introduceert tijdens Amsterdam Dance Event een nieuw product: de vlambal, een bitterbal met cafeïne die tijdelijk verkrijgbaar is bij een nachtelijke pop-upautomatiek in club Claire. Ook deze opmerkelijke campagne is opgezet in samenwerking met Natwerk. We spreken met de directeur van Febo, Dennis de Borst, over de weg die de snackbar de laatste jaren op marketinggebied inslaat.

[Interview] Anton van Lieshout over YouTube-succes SLAM!

13okt 201710:04
  • Media
  • 22513 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • RadioVideoMuziek

nieuws Met 300.000 volgers is SLAM! op YouTube groter dan alle kanalen van andere landelijke radiostations bij elkaar. We spreken met zendermanager Anton van Lieshout over het belang van unieke content, crossmedia en de toekomst van radio.

[Interview] Edward van de Ridder over aanstelling bij Alfred

6okt 201709:56
  • Bureaus
  • 20452 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • StrategieInterviewPersonalia

nieuws Edward van de Ridder vertrok eind 2016 bij Noise, het bureau waarvan hij medeoprichter was. Nu zet hij zijn carrière voort als Head of Strategy bij Alfred. We spreken hem over koffie drinken onder palmbomen, zijn liefde voor de inhoud van het reclamemaken en de digitale versplintering.

[Interview] Jorrit Kuipers over de samenwerking tussen EEN Media en Kin Community

6okt 201709:11
  • Media
  • 20051 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • Social MediaVloggenBranded content

nieuws Het Amerikaanse digital media- en entertainmentbedrijf Kin Community en EEN Media maakten onlangs een strategisch partnership bekend. We spreken met Jorrit Kuipers, CCO en oprichter van EEN Media.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners