Dewi Smeenk

Dewi Smeenk

Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk

Functie: Freelance Redacteur en Marketing Manager

Biografie

Recente artikelen van Dewi Smeenk

[Interview] Suzan Schouten over Tina-dag

10aug 201610:08
  • Media
  • 11770 x gelezen
  • Link
  • Dewi Smeenk
  • TijdschriftuitgeversTijdschriftenEvenementInterview

nieuws Tina-dag, het grootste meidenfeest van Nederland, bestaat dit jaar 25 jaar. Wij spreken Suzan Schouten, Domain Director Kids/Teens bij Sanoma | SBS.

[Interview] Robert Hagendoorn over zijn overstap van Etcetera naar MediaScience

8aug 201611:17
  • Bureaus
  • 10896 x gelezen
  • Link
  • Dewi Smeenk
  • MediabureauMarketingOnline advertisingInterview

nieuws Robert Hagendoorn, voormalig partner en creative director van onder meer Red Urban en Etcetera, is aangesteld als Director Strategy & Concept van MediaScience. Wij spreken hem.

[Interview] Peter Stadhouders over de nieuwe koers van het NUV

5aug 201610:02
  • Media
  • 24682 x gelezen
  • Link
  • Dewi Smeenk
  • PrintInterview

nieuws Het Nederlands Uitgeversverbond bestaat dit jaar 20 jaar. Vorige jaar is het NUV gestart met een herpositionering. Wij spreken directeur Peter Stadhouders.

[Interview] Peter Stadhouders over nieuwe koers NUV

22jul 201611:11
  • Media
  • 24589 x gelezen
  • Link
  • Dewi Smeenk
  • TijdschriftuitgeversDagbladuitgeversInterview

nieuws Het Nederlands Uitgeversverbond bestaat dit jaar 20 jaar. Vorige jaar is het NUV gestart met een herpositionering. MarketingTribune spreekt met directeur Peter Stadhouders. 'De hele organisatie moet flexibel, wendbaar en snel zijn.'

[Interview] Imad Qutob (Thuisbezorgd.nl) over de app Meal of Fortune

22jul 201608:12
  • Media
  • 8345 x gelezen
  • Link
  • Dewi Smeenk
  • CommerceOnlineApps

nieuws Thuisbezorgd.nl en Samsung lanceren een app waarmee via de smartwatch van Samsung, de Gear S2, eten besteld kan worden bij ruim 6.000 aangesloten bezorgrestaurants in Nederland. Wij spreken Imad Qutob, Director of Brand Marketing bij moederbedrijf Takeaway.com.

[Interview] Sara van Gorp (Kek Mama) over First Time Mums

16jul 201609:34
  • Media
  • 16806 x gelezen
  • Link
  • Dewi Smeenk
  • TijdschriftuitgeversTijdschriften

nieuws Sara van Gorp is sinds eind 2014 hoofdredacteur van het blad Kek Mama, onderdeel van Sanoma Parenting dat ook Ouders van Nu uitgeeft. In opdracht van Sanoma Parenting is door The Choice Marketing Research een onderzoek uitgevoerd naar First Time Mums. 'Als adverteerder moet je ongelooflijk snel inhaken op het moederschap.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners