Bas Vlugt

Bas Vlugt

Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk

Functie: Eigenaar

Biografie Bas Vlugt is oprichter van het Nederlands MediaNetwerk en organisator van DeMedia100 en de Cross Media Awards. Samen met Jeroen Mirck beheert hij de platforms Media en Bureaus op MarketingTribune.nl.

Twitter: @BasVlugt

Recente artikelen van Bas Vlugt

[Kijkcijfers] Marktaandeel RTL daalt met 10 procent

8nov 201711:20
  • Media
  • 6824 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • KijkcijfersTelevisie

nieuws RTL zit al een tijd lang in de hoek waar de klappen vallen en de kijkcijfers van oktober laten zien, dat dit nog niet is afgelopen.

[Kijkcijfers] Kijktijd september stijgt 2,4 procent

24okt 201713:46
  • Media
  • 10375 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • KijkcijfersTelevisie

nieuws In september is de kijktijd met 2,4 procent gestegen. Als we de sportzomer-effecten buiten beschouwing laten, is het maart 2015 geweest waarop de kijktijd voor het laatst is gestegen, dat is 30 maanden geleden.

[Interview] Gerard van Driesten en Pier Baarsma (NDC Brand Concepts): 'Lokale relevantie op de kaart zetten'

18sep 201707:42
  • Media
  • 13386 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • DagbladenCrossmediaInterview

nieuws NDC mediagroep is bezig met een ingrijpende transformatie die het bedrijf van traditionele dagbladuitgever tot een crossmediale speler in nieuwsmedia maakt. En daar hoort een vertegenwoordiging in Amsterdam bij want daar zitten de bureaus en wordt het advertentiegeld uitgegeven.

[Ster Forum] Thijs Muller (Havas Media): Den Haag zal Frank Volmer diepe zakken moeten geven

15sep 201713:35
  • Media
  • 38266 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • AdvertisingMediabureauTelevisie

nieuws De Ster stopt met het geven van zowel bureau- als volumekorting 1 januari 2018. Er komen vaste prijzen voor alle adverteerders - ongeacht hoeveel er wordt ingekocht - waar ook de bemiddelingskorting van 15 procent al in is verwerkt.

Ster schrapt in 2018 zowel korting als surcommission

12sep 201715:41
  • Media
  • 9911 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • MediabureauAdvertising

nieuws De Ster stop met het geven van zowel korting als surcommission per 1 januari 2018. Dit zijn zeer ingrijpende maatregelen voor met name mediabureaus omdat dit direct ingrijpt in hun businessmodel, zo niet in hun bestaansrecht.

Waarom doet John de Mol nog niets met SBS?

9sep 201710:50
  • Media
  • 31542 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • CrossmediaTelevisie

weblog Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent was gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild en even zag het ernaar uit dat het een opmaat zou kunnen zijn voor een groei in de kijktijd in augustus maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners