NIMA waarschuwt: diploma-informatie op LinkedIn vaak incorrect

17nov 201709:00
  • B2b
  • 8669 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CommunicatieMarketingHR

nieuws Ruim een derde van de NIMA-gediplomeerden die via LinkedIn of een online bedrijfsprofiel aangeeft te beschikken over NIMA A, B of C blijkt in werkelijkheid geen diploma te hebben of heeft een lager diploma dan wordt beweerd. Dat blijkt uit een recente steekproef die de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales heeft uitgevoerd. (Foto: NIMA. Geslaagden vieren het behalen van hun NIMA-diploma)

Rabobank en Diakonessenhuis sluiten zich aan bij Schaal+

16nov 201715:38
  • Online
  • 6598 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Met de start van de derde lichting digital marketingtalenten verbinden vier nieuwe organisaties zich aan Schaal+. Naast Rabobank en het Diakonessenhuis in Utrecht werkt Schaal+ voor de inzet van digital marketingtalenten inmiddels ook nauw samen met online bureaus als Second Degree en Brandwebbing. Deze bureaus zijn tegelijk kennispartner van het Digital Marketing Talent Programma.

PIM Marketingliteratuurprijs op 28 november

16nov 201709:48
  • B2b
  • 5936 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws Welk marketingboek maakte het meeste indruk op de jury dit jaar? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Op 28 november organiseert PIM de traditionele kennismakingsavond met de 10 genomineerde auteurs en hun boek.

Wereldwijde belangstelling voor tweede editie CEX Sells

15nov 201711:31
  • B2b
  • 7079 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Consumenten

nieuws Een onderscheidende customer experience (CEX) is kansloos als bedrijven onvoldoende gebruik maken van data en technologie niet omarmen. Daarnaast is het essentieel dat de klantbeleving authentiek en geloofwaardig is.

Connexxion gunt busreclame aan OVMedia

14nov 201714:02
  • Media
  • 14860 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PromotieReclameOutdoor

nieuws Vervoersbedrijf Connexxion besteedt zijn reclame-diensten uit aan met mediabedrijf OVMedia. Daarmee wordt OVMedia vanaf januari 2018 de marktleider voor busreclame in Nederland.

Willemsen nieuwe marketingdirecteur Persgroep

14nov 201713:45
  • B2b
  • 11258 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonaliaUitgeversMarketing

nieuws Bert Willemsen heeft Harry de Haas per direct opgevolgd als nieuwe marketingdirecteur van de Persgroep Nederland. De Haas vertrekt naar KPN. Willemsen heeft in zijn 9-jarige loopbaan binnen de Persgroep brede marketingervaring opgebouwd.

Financiële sector schreeuwt om een dosis Disney

14nov 201712:53
  • Algemeen
  • 7717 x gelezen
  • Link
  • Erik Idzenga
  • Innovatie

weblog De financiële sector is doorgeslagen in het verlagen van kosten. Digitalisering en een focus op efficiënte producten en processen heeft van bankieren een commodity gemaakt. Alles wat vroeger bijzonder, uniek en persoonlijk aan bankieren was, is inmiddels wel zo’n beetje verdwenen.

Nederlandse blockchainoplossing voor uitdagingen GDPR

14nov 201710:35
  • Online
  • 8563 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenPrivacy

nieuws Consumenten controle geven over hun data en tegelijkertijd rekening houden met de behoefte van merken en uitgevers. Dat is de missie van Faktor, een nieuw te bouwen identiteitsplatform op blockchaintechnologie. Faktor wordt ontwikkeld naar aanleiding van de nieuwe Europese privacywetgeving (GDPR) en wil het dataverkeer tussen merken, uitgevers en mensen transparant organiseren. Vandaag maakt Levi9 bekend dat het instapt als officieel ontwikkelpartner van het identiteitsplatform. Eind dit jaar moet het platform in de lucht zijn.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business