Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

NIMA waarschuwt: diploma-informatie op LinkedIn vaak incorrect

17nov 201709:00
  • B2b
  • 7279 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CommunicatieMarketingHR

nieuws Ruim een derde van de NIMA-gediplomeerden die via LinkedIn of een online bedrijfsprofiel aangeeft te beschikken over NIMA A, B of C blijkt in werkelijkheid geen diploma te hebben of heeft een lager diploma dan wordt beweerd. Dat blijkt uit een recente steekproef die de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales heeft uitgevoerd. (Foto: NIMA. Geslaagden vieren het behalen van hun NIMA-diploma)

De Bosatlas van het Nederlandse voetbal verschenen

16nov 201715:58
  • Algemeen
  • 11707 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Uitgevers

nieuws Tom Egbers heeft op 16 november in Zeist het eerste exemplaar van De Bosatlas van het Nederlandse voetbal in ontvangst genomen. Deze atlas brengt voetbal als volkssport breed in kaart met thema’s als de amateurs en de profs, voetbal en de maatschappij en de rol van de commercie. De atlas, een uitgave van Noordhoff Uitgevers, is tot stand gekomen in samenwerking met de Eredivisie CV, Coöperatie Eerste Divisie en de KNVB.

PIM Marketingliteratuurprijs op 28 november

16nov 201709:48
  • B2b
  • 5755 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws Welk marketingboek maakte het meeste indruk op de jury dit jaar? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Op 28 november organiseert PIM de traditionele kennismakingsavond met de 10 genomineerde auteurs en hun boek.

Wereldwijde belangstelling voor tweede editie CEX Sells

15nov 201711:31
  • B2b
  • 6901 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Consumenten

nieuws Een onderscheidende customer experience (CEX) is kansloos als bedrijven onvoldoende gebruik maken van data en technologie niet omarmen. Daarnaast is het essentieel dat de klantbeleving authentiek en geloofwaardig is.

Land Rover BORN internationale designwedstrijd van start

15nov 201709:44
  • Design
  • 6640 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws De 2018-editie van de Land Rover BORN Awards is officieel van start gegaan. Deelnemers aan de jaarlijkse, internationale designwedstrijd kunnen zich tot maart 2018 online aanmelden via www.born.com.

Willemsen nieuwe marketingdirecteur Persgroep

14nov 201713:45
  • B2b
  • 10907 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonaliaUitgeversMarketing

nieuws Bert Willemsen heeft Harry de Haas per direct opgevolgd als nieuwe marketingdirecteur van de Persgroep Nederland. De Haas vertrekt naar KPN. Willemsen heeft in zijn 9-jarige loopbaan binnen de Persgroep brede marketingervaring opgebouwd.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners